2014. június 22., vasárnap


Sziasztok!

Köszöntelek benneteket, mind az ismerteket, mind az új olvasókat! :) Ezt a blogot, hárman fogjuk (eddig még úgy tűnik) kezelni, Samantha Smith, aki fordítja a történetet (amiért nagyon hálás vagyok), Becca Prior, aki átnézi a fordított szöveget (szintén hálás vagyok neki), én (Dreamy Girl) pedig kirakom nektek és megpróbálom a kinézetet rendezni! :)
A részeket úgy töltöm fel, ahogy sikerül, nem lesz időhöz kötve! (A fordítástól és a szöveg átnézésétől függ, meg persze, hogy nekem is mennyi időm lesz rá!)

 Nem a mi történetünk! Az eredeti blog itt található!

Tudnivalók a történetről:
- Homoszexualitást tartalmaz! Tehát, aki nem bírja az ne olvassa, köszönöm!
- Larry Stylinsonról szól!
- Erősen +18-as, durva történet! Mindenki csak saját felelősségre kezdjen neki! 

 A történet írójának figyelmeztetése: (WARNING)
- Tartalma: trágárság, nemi erőszak, gyilkosság és más egyéb ügyek, amelyek felkavaróak!

Itt a link a videóhoz: 

Egyenlőre ennyit szerettem volna, ha netalántán kimaradt valami, akkor majd javítok! :) (Nyugodtan szóljatok!)

Ui: Az első rész még nem tudom mikor jön, ugyanis egy kis technikai probléma van, de megoldjuk valahogy! :) Nézzétek el nekünk! Köszönjük! :)

A kinézet még nem a legjobb, de amint lesz időm, átalakítom!

3 megjegyzés:

  1. Sziasztoook:) (vagy csak szia??... egy pöppet összezavarodtam :D) Annyira örülök, hogy belekeztek ebbe a történetbe. Nem olyan régen találtam rá a Love and pain - es blogodra, sajnos csak nagyon az elején tartok vele, mert kevés időm van olvasni... Na ezzel csak azt akartam elmondani, hogy láttam azt a bejegyzésedet amin megkérted az olvasóidat, hogy segítsenek neked ebben a blogban. Annyit hablatyolok, hogy már mgam sem tudom mit akartam ebből kihozni :3 Viszont a lényeg az, hogy egy rendszeres olvasód/kommentelőd már van... Szerényszemélyemben!
    Xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Én is örülök, hogy sikerült összehozni, ugyanis az első perctől kezdve beleszerettem ebbe a történetbe, és belehaltam volna, ha nem olvashatom tovább! :) Az pedig nem volt kérdéses, hogy veletek is megosztom! :)
      Szerencsére jelentkeztek páran a fordításra, amiért mindig is hálás leszek nekik! Nélkülük ez a blog nem indult volna el! ;)
      Köszönjük, hogy itt vagy és olvasni fogod a történetet! :3

      Törlés
  2. Szia(sztok)!
    Most kuldtek el nekem a blogot, valoszinuleg mimdjart bwle is kezdek csak annyi lenne a kerdesem h a trailert hogy tudom megnezni, mert privat?
    Elore is koszi
    Xoxo Viki

    VálaszTörlés