2014. június 28., szombat

2. fejezet



Harry nem zavartatta magát, hagyta, hogy szemei bejárják a férfi testét, tetőtől talpig. Beharapta az ajkát, és leült a bőrkanapéra. Az orvos nagyot sóhajtott, majd kék bögréjével a kezében követte őt. Régi, kopott karosszékébe ült, és ő is alaposan végigmérte a fiút, de nem vággyal telve, csak kíváncsian. - gondolta a fiú.

- Elégedett volt azzal, ahogy Wendy kísérte? - Átfordult ültében, amitől az öreg fotel nyikorogni kezdett.

Harry hátravetett fejjel felnevetett, mikor rájött, hogy a vörös nő Wendy. - Hogy? A seggfej zsarukhoz képest? Persze!

A doktornak szeme sem rebbent. - Jó, jó, rendben. - Sóhajtva dőlt előre, és ujjait a bögréjén fonta össze. - Dr. Tomlinson vagyok. Talán kezdhetnénk azzal a foglalkozást, hogy elmondja a nevét, és hogy maga szerint miért van itt.

Harry egy apró nyögést hallatott. - Nos, Louis. Biztos vagyok benne, hogy már tudod a nevem, szóval miért pazaroljuk erre az időnket? - Kérdőn nézett az orvosra, aki ismét mocorogni kezdett, mert a keresztnevén szólította. - Elmondom, hogy miért vagyok itt. Azért, mert... - mély levegőt vett, és egy huncut mosoly terült el az arcán, miközben előredőlt a kanapén, és erős kezeit a térdeire fektette. - Azért, mert az emberek azt hiszik, hogy egy beteg, gyerekmolesztáló gyilkos vagyok.

Visszadőlt, és a mutatóujját a szájára tette. - És hadd mondjam el neked Louis, azok mind hamis vádak. Én sokkal több vagyok annál! - elvigyorodott, szemei igézően csillogtak.

- Igen? - kérdezte Louis, és a bögréjét a szájához emelte, hogy egy aprót kortyoljon. - Avasson be Harry!

- Szóval az egész akkor kezdődött, amikor 13 éves voltam. - Harry beletúrt a hajába, és sóhajtott. - Amikor unatkoztam... nagyon, nagyon unatkoztam... fogtam egy konyhakést és körbejártam a környéket. Megöltem a szomszéd macskáját, igazából nem értettem, hogy miért tettem, csak annyit tudtam, hogy jó érzés volt. - Nyelvét végigfuttatta a fogain. - Olyan volt, mint amikor szeretkezel, és nagyon intenzíven elélvezel. Örömömet lelni abban, hogy én darabolom fel...ez már jel volt, pszichotikus vagyok.

Nézte, hogy Louis kényelmetlenül fészkelődik a helyén, figyelte, ahogy ádámcsutkája liftezik a nyakán, de látta, hogy szemeiben nincs félelem. Elmosolyodott ezen. - Szóval ezek után rákaptam. Egyre több állatot öltem meg, feldaraboltam, és megnyúztam őket, de aztán erre is ráuntam.

Harry próbálta elszakítani a pillantását, csettintett a nyelvével és megrázta a fejét, de az orvos nem engedte el a tekintetét. - Szóval gyerekekre váltottam. - csak mosolygott, közben a körmeit tanulmányozta. - Kisfiúk... nagyon kicsik. Szerettem, hogy olyan ártatlanok. - Harry azon gondolkozott, hogy Louis meg fogja-e állítani, de nem volt meglepve, hogy nem tette meg. - Szóval vettem kötelet, és elautóztam egészen Winchesterig, ahol megláttam egy kisfiút a játszótéren. Rávettem, hogy jöjjön velem a fák mögé. Kikötöztem, és megerőszakoltam. - mélyet sóhajtott és behunyta a szemét.

- Kegyetlenül megerőszakoltam, aztán megöltem, ahogy azelőtt a kutyákkal, macskákkal tettem. - úgy felnevetett, mintha egy remek viccet mesélt volna és elégedett volt, amikor látta, hogy Louis arcából kifutott a vér. - Aztán ráuntam az ártatlanságukra, és a ribanc anyjukat vettem célba. - Harry előrehajolt, Louis kiugró arccsontját, érzéki ajkait, és gyönyörű, égszínkék szemeit fürkészte. Az orvos elkapta a pillantását. A szobára nyomasztó csend telepedett, majd Harry hangosan felnevetett.

- Elhitted, ugye? - csuklotta, és beletúrt a hajába. - Ez az egész egy rohadt nagy hazugság volt, te idióta! - Louis ujjai kifehéredtek a bögréjén, és a homlokát ráncolta.

- Harry! A gyógyulása érdekében fel kell hagynia az ilyen mesékkel... Ha ez valóban az volt. - köpte a szavakat.

- Tudod, milyen izgató vagy, Lou? - kérdezte Harry. Elmosolyodott, aztán végigcirógatta az ajkát. Behatóan tanulmányozta az orvos vonásait, aki elpirult, arca lángolt, és lesütötte a szemét, aztán megköszörülte a torkát.

- Ennek semmi köze a témához! Azt mondd el, mitől lennél annyira ártatlan? - tegezte vissza, de még mindig nem tudott a fiú szemébe nézni. - Mi okom lenne rá, hogy elhiggyem, tényleg nem tetted meg azokat a dolgokat, amit az előbb meséltél?

A fiú csak visszanézett rá, és úgy mosolygott, hogy az arcán feltűntek a gödröcskék. Így olyan ártatlannak tűnt. Néhány másodperc elteltével Louis kezdte egyre kellemetlenebbül érezni magát.
- Hány éves vagy Louis?

A doktor csak fészkelődött az átható pillantás alatt. - Az nem számít... Harr...  figyelj!

- Huszonöt, vagy huszonhat? - kérdezte Harry, miközben felemelte a fejét. - Huszonhat. Fogadni mernék rá! És arra is, hogy a faszt szereted. - Elvigyorodott, majd gúnyosan felnevetett. Louis felpattant a fotelból. Arcán zavar és tanácstalanság tükröződött.

- Azt hiszem mára végeztünk. Egy másik napon folytatjuk majd. - hadarta elfordulva, és az ajtóra mutatott. A telefonhoz sietett, tárcsázott, majd beszélt néhány szót a vonal túlsó végén lévővel. Harry megbabonázva követte minden mozdulatát.

- Rendben, Lou! - sóhajtott, majd felállt. Ahogy felé mozdult, az orvos hátrálni kezdett.

- Ne szólíts így! Hívj Dr. Tomlinsonnak, Harry! - mondta remegő hangon, és ujjaival a szék háttámláját szorongatta.

- Ideges vagy? - kérdezte Harry, ahogy átsétált a szobán, egyenesen a másikhoz, aki újra hátrált. Louis nyaka megfeszült, szemeit lesütötte. Mikor Harry odaért, hozzásimult, és nedves ajkaival simított végig a fülén.

- Ne! Harry hagyd abba, vagy hívom az őröket! - motyogta szaggatottan, és tenyerét nekifeszítette a fiú mellkasának.

- Miért félsz tőlem ennyire? Nem erőszakoltam és öltem meg azokat az embereket. - dorombolta, miközben ujjait felfuttatta a férfi karján.

- Nehezen hiszem el. - morogta a másik, és próbálta ellökni magától. Harry a szemeit forgatta, és szélesen elvigyorodott.

- Rendben, Lou! Előbb, vagy utóbb meg foglak győzni. - csettintett a nyelvével, mielőtt elfordult volna. Az ajtó kitárult, és ott állt Wendy, szeretetteljes mosollyal az arcán.

- Mi újság? - Harry kitárta a karját, arcán számító mosollyal, mire a nő csak megforgatta a szemeit.

- Gyerünk, te bajkeverő! - nevetett fel, majd kivezette a fiút a folyosóra. Harry még visszanézett a válla fölött, és látta, ahogy az orvos a székére dől, és a padlót bámulja.



13 megjegyzés:

  1. kövit kövit kövit kövit kövit kövit kövit kövit kövit kövit de gyorsaaaaaaaaan.. :D nagyon ügyesek vagytok.! sok siker további fordításhoz. .:) Imádtam a részt. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük szépen! Igyekszünk a kövivel....már a célegyenesben vagyunk vele!

      xxxBecca

      Törlés
  2. Jajj egész nap erre vártam!Hála az égnek hogy még benéztem lefekvés előtt :D Gyorsan kövit marhajovolt a rész imádtam :D Köszönöm hogy forditjátok <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönjük a dicséretet. Sietünk! Imádjuk fordítani....talán látszik is ;)

      xxxBecca

      Törlés
  3. Édes istenem! Akkora respect nektek lányok. Hihetetlen, hogy angol fordítás és színvonalasan meg van fogalmazv! Még csak most kezdtétek, de már a rabja lettem.
    Harry itteni karaktere számomra nagyon szinpatikus... szeretem az őrűlt fiúkat :D
    REMEK munka!!!!!!
    Alig várom a folytatást.
    Puszi nektek <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:)

      Nagyon, nagyon köszönjük, és örülünk, hogy tetszik. Annak különösen, hogy meg vagy elégedve a fordítással, mert sok energiát fektetünk bele, hogy magyarul is élvezhető legyen.
      Harry karaktere egyre árnyaltabb lesz, minden résszel...őrült jól ír a csaj ;)

      puszi: Becca

      Törlés
  4. Most oszinte leszek nem vagyok Larrys , de ez a sztori allati ! Es ahogy forditatok le a kalappal elotettek.
    Sosem gondoltam volna , hogy Larry blogot fogok olvasni,de ezt muszaj.
    (Bocsi az ekezet hibaker de telefonrol irtam)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Ramona!

      Nagyon jól esnek kedves szavaid. Kicsit izgultunk, hogy egy ilyen dark sorozatnak lesz-e sikere, és a fordítás mindig "nehéz kenyér", mert magyarul sok minden nem úgy hangzik, vagy nem olyan ütős, ha szóról-szóra fordítják. A visszajelzéseitek alapján viszont megéri a sok munka;)
      És borzasztóan örülünk, hogy egy Larry blog nyerte el a tetszésedet!!

      xxxBecca

      Törlés
  5. OMG. OMG. EZ NAGYON DURVA. AHOGY ELMESÉLTE. TE JÓ ISTEEEEN. IMÁDOM. ANNYIRA IMÁDOM HARRYT ÉS LOUIST IS :D NAGYON SZIMPI EZ A BLOG VAGY HOGY MONDJAM
    KEDVENC
    BLOGOM
    LETT
    IMÁDLAK TITEKET HOGY FORDÍTJÁTOK,HAMER KÖVIT NAGYON ÜGYIK VAGYTOK! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. KÖSZÖNJÜK!!!

      reméljük a folytatás is tetszeni fog. Ezerrel dolgozunk rajta!

      Mi is IMÁDUNK!! <3

      Törlés
  6. Sziasztok!
    Hú.. eddig is hajlottam Larry felé, de most.. huuh... azt hiszem Larry-s lettem. Imádom a történetet. Imádtam minden szavát a fejezetnek. Nem olvasok sok blogot, de ezt mindenképpen fogom. Kérlek siessetek a következő résszel. Őszintén mondom, soha nem vártam még ennyire egy részt bármilyen blogba, mint most... Egyszerűen.. nem tudom szavakba önteni mennyire megtetszett.
    Csak így tovább, a fordítás tényleg csodálatos. :)
    u.i.: Mikorra várható a harmadik rész? *-*
    Puszi,
    Messo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon, nagyon örülünk neked, és annak, hogy ennyire tetszett a munkánk!
      Nagyon sietünk, annyira, hogy bármelyik pillanatban érkezhet ;)

      Puszi: Becca

      Törlés
  7. Nagyon jooo! Bocsi hogy.most irok de csak most talaltam a blogra! :)))

    VálaszTörlés