2015. január 17., szombat

50.fejezet



az eredeti írónő zenei ajánlása:
https://www.youtube.com/watch?v=sHVdXukC1P4


Valahol, egy kocsma félhomályában, egy férfi a pohara fenekén át néz fel a százévesnek látszó tévére, ami a sarokban áll egy polcon. A kép néha villódzik, és a színek megfakulnak, zizeg az egész képernyő, de ő csak nézi rendületlenül. A távoli, elmosódó hang, a riporternő csacsogása majdhogynem izgatottnak tűnik. Rendkívüli hírek felirat fut a képernyő alján, és villog a felső sarokban. S bár egy kopott bárszéken ül, este tizenegy után, a férfi mégis megemeli a szemöldökét, és pirospozsgás mosollyal húzza fel az ajkait, attól amit hall. Rácsap a mocskos bárpultra, hogy magára vonja a csapos figyelmét.

- Adj egy felest, igyunk egyet erre a Styles gyerekre!

~

Baráti társaság üli körül a dohányzóasztalt, a lábuk keresztbe rakva, takarók a vállukra vetve, és a tévé statikus háttérzaja mellett részegen társasoznak.

Egy nő hátraveti a fejét, göndören kacag, mikor egy másik hang közbevág, szinte döbbenten:

- Srácok! Nem akarjátok hallani az ítéletet ebben az őrült londoni ügyben? – Egy másik azonnal rászól, miközben a szemei a képernyőre tapadnak, hogy gyorsan hangosítsa fel.

A szobára csend telepszik, míg a képen egy nő beszél, arcán csodálkozó kifejezéssel. A felvételen az impozáns kinézetű Központi Bíróság épületének márványlépcsőjét mutatják, ahogy egy magas, szikár alak sétál le rajta. A szemeit felemelve a kamerába néz, mielőtt egyszerű mosolyra húzódnak az ajkai. Nagy léptekkel egy másik, alacsonyabb férfi követi. Mikor utoléri, finoman a derekára teszi a kezét.

- De cuki! – kacag fel egy kéjes női hang, amivel kiérdemel egy taslit a vállára. – Mi van? –kérdezi felháborodva, miközben hitetlenkedve a barátjára néz.

~

Lakásának apró konyhájában, a konyhaszekrénynek dőlve várja, hogy a hús megpiruljon a serpenyőben, a tűzhelyen. Egy kék bögrét emel az ajkaihoz, hogy próbaképpen beleszürcsöljön a teájába, miközben a minitévére néz, ami a pulton áll, a hűtő mellett.
A szemei kitágulnak, és forró könnyek sorakoznak bennük, ahogy felkapja a mobilját a konyhapultról, és villámgyorsan, fejből pötyögi be a számot.  

A hívás kicsörög, majd a jól ismert hang veszi fel: - Gemma? – kérdezi a legjobb barátnője vontatottan.

- Az öcsém! – enged ki egy fojtott sóhajt a nő, a hangja a könnyektől csuklik el, a száját remegő ujjakkal takarja el, miközben a feje előrebukik a rátörő zokogástól.

-Gem! Jól vagy?

Mélyet lélegzik, ismét felnéz a képernyőre, és addig olvassa a nagy piros betűket újra és újra, míg egy félénk mosoly kúszik könnyes arcára. Még elenged egy újabb gyötrelmes sóhajt, és bólint, mintha a barátnője látná őt. A mosolya egyre szélesebb, ahogy még mindig ugyanazt olvassa, míg ezredszer is megbizonyosodik róla.

Harry Stylest felmentették a vádak alól. 

~

„Pukk”

A pezsgős dugó kirobban a sötétzöld üvegből, és habzó buborékok sokasága követi, miközben hangos nevetés harsan fel.

Liam szemöldökét felhúzva vigyorog, ahogy bőségesen megtölti az öt kecses poharat. Zayn a sajátjáért nyúl, miközben le nem veszi a szemét az ügyvédről, aki elvörösödik az intenzív pillantástól.

Louis elegánsan fogja meg a poharat, és a magasba emeli, mielőtt átnéz a fiúra, akinek ajkai beharapva, de még így is halványan játszik rajtuk egy idillikus mosoly. Zöld szemei most először csillognak a reménytelenség, és a kétségbeesés szikrája nélkül. Louis észre sem veszi, hogy bámulja, míg Niall halkan torkot nem köszörül.

Harry mosolya egyre csak szélesedik, és Louis arra gondol, ez a legszebb dolog, amit valaha látott, mert most látja először igazán boldognak a fiút.

Liam feljebb emeli a poharát, hogy Louis is folytassa a mozdulatot, amiben félúton elakadt, és közben jelzi, hogy egy tósztra vár. 

Louis még mindig Harryt nézi. A szemei végigsiklanak rajta, és a tekintete őszinte rajongással telik meg. –Egy tószt –mondja, ahogy Harry viszonozza a pillantását. –Az igazságra!

- Az igazságra – visszhangozzák a többiek, kivéve Harryt, és koccintanak.

- Az igazságra! –mondja Harry is halkan, és bólint, mielőtt a szájához emeli a poharát, és belekortyol a pezsgőbe. 

~

Louis, Harryvel szemben ül, a tágas kerti jakuzziban, amit megtölt a kellemesen meleg víz, és milliónyi habzó buborék. Kortyol a borospohárból, amit a kezében tart, anélkül, hogy levenné a szemét a fiúról, aki épp egy nagy tenyérnyi habot púpoz a fejére.
Louis gyorsan lenyeli a bort, mielőtt kitör belőle a szeretetteljes nevetés, ami visszhangzik a medence falain. –Tudod…- sóhajtja, - én senkit sem szerettem még ennyire.

Harry szélesen vigyorog, az arca baloldalán kirajzolódik a gödröcske. Újabb adag habot vesz a tenyerébe, és az állára tapasztja, mint egy kis szakállat. Louis csak megforgatja a szemeit, mielőtt lefröcsköli a fiút, aki erre hangosan felkacag.

Mikor a habzás megszűnik, és a víz már csendesen simogatja őket, kellemes csend telepszik rájuk, miközben csak nézik egymást szüntelenül. 

Beletelik egy kis időbe, mire egyikük újra megszólal: - Gondolod, hogy apámat magánzárkába rakják? – kérdezi Harry hirtelen. A hangja elgondolkodó, és közben formákat rajzol a habba. 

Louis félrebiccenti a fejét, a szemöldöke felszalad. – Nem tudom, de örülök, hogy megtalálták –mosolyog.- Ő és a nője, soha többé nem jelenhetnek meg az életünkben. – Megrázza a fejét. – De nem akarok többet beszélni az ostoba képtelenségről, ami történt. Most gyere ide, és csókolj meg, habbaba!

Harry semleges arckifejezése azonnal fél oldalas vigyorba fordul, a szemei felcsillannak, és egy pillanat alatt ott terem, majd nedves kezek érkeznek, hogy átfogják Louis nyakát, és közelebb húzza őt.

Néhány szemérmes puszit nyom a férfi állára, mielőtt elidőzik a száján, és hagyja, hogy a fogai végigkarcolják az alsó ajkát. Erősebben tartja a tarkóját, mielőtt picit elhúzódik, épp csak annyira, hogy beszélni tudjon:- Louis?!

A férfi azonnal panaszosan morog alatta, de mosolyogva néz fel rá a szempilláin át, és felhúzza a szemöldökét: - Igen, Harry?

- Hozzám jössz? – kérdezi olyan egyszerűen, ahogy levegőt vesz az ember.

Louis lélegzete elakad, az érzelmei a torkára forrasztják a szavakat, ezért hagyja, hogy a mosolya válaszoljon. A szíve dübörög a mellkasában, ahogy lehunyja a szemét, elnyújtva a pillanatot, mielőtt lassan bólint. – Ez a legnagyobb vágyam!  

A fiú annyira elvigyorodik, mintha a feje kettészakadna, mielőtt egy újabb csókkal szünteti meg a távolságot kettejük között.

~

Korán van. Olyan korán, mikor úgy érzed, te vagy az egyetlen ember az egész világon, aki ébren van. Olyan korán, mikor még minden tüneményes szürkés-rózsaszínben pompázik.

Olyan korán, hogy még a nap sem látja, mit világít meg, csak halvány sugarai színezik át a horizont vonalát, bizonyítékképpen, hogy új napra virrad.

És olyan korán, hogy Louis, ahogy a tengerparton áll, teljesen magányosnak tűnik. Azzal a… letörölhetetlen mosollyal az ajkain. A háborgó tengert nézi, és hallgatja a sirályok távoli visítozását.

Sűrű köd lepi el a strandot, az összetartozás érzését erősítve a férfiban. Nem tudja, mennyi az idő, nem mintha érdekelné. Csak élvezi az élet, a létezés örömét. Még a habzó hullámoktól sem riad vissza, amik a bőrcipőjét nyaldossák. 
Ki tudja mennyi időbe telik, míg egy hatalmas sóhajjal engedi ki a levegőt, és lepillant a kezében lévő nehéz tárgyra. Próbál nem lesüllyedni a sötét mélységbe, ahová a pisztoly látványa húzná magával az emlékei között, csak egyenesen belenéz a csőbe, mielőtt ünnepélyesen elmosolyodik.

Felnéz, a szürke tengert pásztázza, és az ujjait ráfonja a hideg fémre. Egy harsány visítás hasít át felette, ahogy egy magányos sirály lebeg a magasban, és a hangja összekeveredik a hangos kiáltással, ahogy Louis eldobja a fegyvert, olyan messzire, amennyire csak tudja, az összecsapó hullámok közé.
Nézi, ahogy fehér habot vetve eltűnik a vízben, ahol már nem láthatja a mélybe süllyedni.

Pár másodperccel még elnyújtja a pillanatot, azzal a letörölhetetlen mosollyal az arcán, a szeme körül nevetőráncokkal, mielőtt hátat fordít a tengernek, hogy elnézzen arra, ahol az autója parkol, és ami még fontosabb, a kicsikéje áll.

Harry vagy száz méterre van, Louis mégis tökéletesen látja az ajkain játszó mosolyt. Hideg szél rángatja a fiú viharkabátját, és belekap a fürtjeibe, hogy eljátsszon velük. Louis esküszik rá, hogy onnan, a sziklás partról is látja smaragd íriszeit.

A szerelme a feje fölé emeli a kezét, hogy csak egyszerűen odaintegessen a férfinak, akinek a cipőjét már teljesen átáztatta az érkező dagály.

Louis soha nem integetett még vissza boldogabban.
.
.
.
                                                      
                                                                 *** VÉGE ***



Kedves Olvasóink!

Nagyon szépen köszönjük, hogy velünk töltöttétek az elmúlt fél évet, és kitartottatok a történet mellett akkor is, mikor úgy tűnt, kizárt a hepiend.
Kicsit érzelgősre véve a figurát, el kell, hogy mondjam, nagyon nehéz búcsút venni egy ilyen dologtól, ami szinte az életed részévé vált.
Reméljük, találkozunk még...
Hálásan köszönöm a segítséget Samantha Smith-nek, aki a blog indulásakor segített a fordításban.

Dreamy Girlnek pedig örök hála ,amiért egyáltalán rátalált erre a fantasztikus történetre, és létrehozta a blogot.

Aki idáig elkísért, szeretném, ha itt is (ahogy A tanítványban) írna pár sort, hogy végül milyen élményekkel búcsúzik a történettől.
Ez nekem nagyon sokat jelentene.

Szeretném a figyelmetekbe ajánlani a most induló új blogunkat, amit Silkével indítunk. Senkit ne tévesszen meg a háttér, és a fejléc,
sokféle olvasnivalóval fogunk előrukkolni.
Többek között a Stockholm Syndome-mal, aminek a hangulata picit emlékeztet a Sinisterre...
Valószínűleg pont azért éreztem késztetést, hogy nekifogjak, mert hiányzott volna a darkosabb vonulat az életemből.

http://larrywonderlab.blogspot.hu/2015/01/koszonto.html

Hálásan köszönöm, hogy türelmesek voltatok, és kitartóak.

Szívből jövő öleléssel búcsúzom:

Becca Prior



39 megjegyzés:

  1. Akkor majd most mondom.
    IMÁDLAK
    hihetetlenül imádtam ezt a történetet, nagyon sajnálom, hogy vége van
    mérhetetlenül hálás vagyok neked, amiért lefordítottad
    és úristen
    nagyon a hatása alatt vagyok még
    de hát ez valami borzasztó aranyos
    habbaba :D de édes, úristen.
    IGEN mindig tudtam hogy bármennyire is Harry a lányosabb, ő kéri meg Louis kezét :DD
    nagyon fog hiányozni ez a blog, szar lesz úgy megnyitni hogy egyből az ugrik be hogy "ja már vége, már ne várjam" :(
    még egyszer köszönöm, hogy lefordítottad. meg még ezerszer köszönöm.
    <3
    xxHöri

    VálaszTörlés
  2. Drága!
    Elképesztő, hogy ilyen gyönyörű vége lett ennek a történetnek. Hogy úgy fogalmazzak, rengetegszer rontotta el a kedvem. Megviselt a szenvedésük és, hogy más történetekkel ellentétben tényleg csak az utolsó részben lett meg a végleges enyhülés. Nagyon nagyon szerettem, örökké hálás leszek, hogy ezt lefordítottad (lefordítottátok) nekünk!
    Mintha tegnap lett volna, a szavazás, hogy milyen legyen a fejléc, nagyon fog hiányozni. Rossz elképzelni, hogy mostantól egy ikonom feleslegessé vált, mert már hiába fogok naponta óránként frissíteni, nem lesz többet következő rész. És ettől most könnyek szúrják a szemem pedig... happy end lett.... Csak már most hiányérzetem van...
    Egy nagy élmény volt, egy nagyon érdekes, és új. Egy újabb valóság ami beszippantott.
    Imádtam, és nagyon nagyon nagyon köszönöm a fordítást.
    Nagyon szeretlek:
    Lilly <3

    VálaszTörlés
  3. Istenem... Hát ennek is vége. Újabb ürességet érzek, mint A tanítványnál. És pontosan úgy, mint A tanítványt, először ezt is furának találtam. Erre most... Az egyik kedvencem. Hosszú időn keresztül vártam a részeket, sűrűn frissítettem az oldalt. Nehéz lesz, hogy vége. Sokat segített ez a történet, sokszor voltam magam alatt, és elfeledtette velem a gondjaimat. A Sinister csodálatos történet, köszönöm, hogy fordítottad.
    Kíra

    VálaszTörlés
  4. Oh. Én most annyira boldog vagyok. Boldog vagyok, amiért a két jómadár élete helyrefordult; és a megérdemelt boldogságukban élhetnek.
    Sajnálom, még mindig a hatása alatt állok. Legszívesebben bőgnék, de valamiért csak is örömből.
    Köszönöm a hatalmas munkátokat lányok; borzalmasan jó volt ennek a történetnek a részese lenni, méghozzá az anyanyelvemen.
    Egyszer minden véget ér, hogy valami új kezdődjön - mi sem bizonyítja az az újabb történet, amit a végén említettél, Becca.
    Istenem, el sem hiszem, hogy vége A tanítványnak, a Sinisternek... Még nem fogtam fel teljesen.
    Becca, köszönöm, hogy a legrosszabb napjaimat feldobtad írásaiddal; és ha csupán erről a történetről kell beszélnem; el kell mondanom, milyen sokat jelent. És tudom, hogy nem csak nekem, hanem sokan másoknak is.
    Sajnálom, hogy ilyen érzelmesre sikerült a kommentem - legalább is így érzem -, de még mindig a Sinister hatása alatt vagyok.
    Oh, God, inkább befejezem ezt.
    Csupán ennyit mondanék még: Köszönöm. Mindent.
    Pusy: Naomi Greg xx

    VálaszTörlés
  5. Imadtam. Koszonom hogy leforditottatok ezt a tortenetet, az egyik kedvencem lett. A forditas csodalatos, jobb mint az eredeti. Meg mindig a resz hatasa alatt vagyok, jobb befejezese nem is lehetne a tortenetnek. Sajnalom, hogy vege lett, hianyozni fog. Meg egyszer koszonom a forditast, halas vagyok.
    Csilla xo

    VálaszTörlés
  6. Érdekes. Azt hittem sírni fogok vagy szomorú leszek ha befejezed a blogot . Befejezted én pedig mosolygok. Ne értsd félre nem azért mert rossz volt hanem épp ellenkezőleg, ennek ilyen vég kellet , nyugodt, boldog, szerelmes. Örülök hogy elolvastam a blogot. Hiányozni fog de nem baj. Szuperek voltatok! Majd találkozunk...

    VálaszTörlés
  7. Drága Dreamy Girl, és Becca! El sem tudom mondani mennyire hálás vagyok a közös munkátokért, hogy áldoztátok erre a csodálatos történet fordítására az időt és hogy tartottátok bennünk a lelket mikor úgy tűnt már semmi nem lesz a régi....Köszönök nektek mindent, Imádtam ezt a blogot, ez volt a kedvencem, a nyelvezete, maga a sztori...mindent imádtam. A tudat, hogy vége egyszerre elszomorít viszont rettentő boldog vagyok mert ilyen csodálatosan lett vége. Most az örömtől és meghatottságtól sírok. Azthiszem szép estém lesz, hála nektek!:) Sokadjára is köszönök nektek mindent!!! Imádlak titeket!:) Puszil mindkettőtöket az egyik legnagyobb rajongótok és csodálótok!♥
    Ui: Alig várom az új sztorikat és persze az új részeket a blogjaitokon!:))

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm a csodás élményt, a sokszor szívszaggató, gyönyörű fejezeteket.
    Köszönöm, hogy lefordítottad, és köszönöm Dreamynek, hogy felfedezte.
    ..Ez egy olyan történet, amire emlékezni fogsz, ha egyszer végigolvastad.
    Emlékezni fogsz az első fejezetre, ahogy Harry besétált a Violetbe, az első találkozásra, aztán mindenre, minden egyes momentumra, ami azután történt.
    És végül emlékezni arra, Lou hogyan integetett az ő kicsikéjének, mikor végre boldogak lehettek. Egyszerűen beleégtek a szívedbe, és eszedbe jutnak egy váratlan, üres pillanatban.

    Az életemnek egy hihetetlenül gyönyörű része zárult le ezzel a mondattal:
    "Louis soha nem integetett még vissza boldogabban."

    Mindent nagyon köszönök,
    S.

    VálaszTörlés
  9. Annyira imádtam, hogy arra nincsenek szavak.
    Rengetegszer sírtam rajta, főleg az utóbbi részeken. Szinte biztos voltam benne, hogy a végén is fogok. Erre pedig .. Úgy vigyorgok, mint egy őrült. Bár inkább azt mondanám, hogy az egyik szemem sír, a másik nevet. Nagyon nagyon fog hiányozni ez a történet. Szinte a napjaim részévé vált, és most nem tudom, hogy milyen lesz nélküle. De abban biztos vagyok, hogy mindig emlékezni fog rá, mert ilyen csodálatos történettel még nem találkoztam.
    Köszönöm, hogy fordítottad/fordítottátok!:)

    VálaszTörlés
  10. Vegig tokeletes volt minden. Ez a blog orok kedvencem marad. Mikozben olvastam az utolso reszt, valamiert remenykedtem, hogy ez az utolso resz, mert igy, hogy minden sinre jott, nem akartam nekik meg tobb szenvedest. Az utolso resz szerintem magasan a legjobb lett. Az eleje. A kozepe. A vege.... Koszonjuk nektek!!!!!❤

    VálaszTörlés
  11. Nagyon köszönöm, hogy lefordítottátok ezt a blogot! Az egyik kedvencem lett <3 Sokat sírtam rajta, és akkor úgy éreztem, hogy talán tovább se olvasom ezt a sztorit, mert amúgy se lesz benne Larry, meg mindig csak bőgök rajta. De Becca, te bíztattál engem (és a többi olvasót is), hogy olvassuk tovább, mert megéri. És igazad volt. *---* Ez egy nagyon szívszorító történet volt.<3 És végül köcsög Mirandaékat letartóztatták, yass! :D És happy end lett, és Harry eljegyezte Louist, omg!!! Szerelmes lettem ebbe a történetbe! <3 <3
    Még egyszer köszönöm, hogy időt szakítottatok a fordításra! <3 Örök hála :* :))

    VálaszTörlés
  12. Úgy látszik, a tegnapi egy ilyen búcsúzós nap volt (A tanítvány, a Sinister, plusz egy érzés, de ezt hagyom inkább...) Nagyon hálás vagyok Nektek, amiért lefordítottátok nekünk ezt a történetet! Élvezhető, magyaros fordítás volt, olyan, amin az ember elgondolkodik, nem-e magyar ember írta. Egy szó, mint száz: köszönök mindent Nektek/Neked! <3
    Mély hálával: Babycakes

    VálaszTörlés
  13. Sírok! Jézusom! Vége? Komolyan? Ne már! Annyira hiányozni fog a történet! Annyira vártam a végét,hogy összeálljon,most pedig hiányolom...
    Becca,mi köszönjük,hogy fordítottad,és persze Dreamy Girl-nek is,aki rátalált,eme gyönyörű történetre. Nagyon hiányozni fog a történet!
    Ezer puszi nektek!
    xxCoolGirls

    VálaszTörlés
  14. Vége? Ne! Annyira szerettem ezt a blogot... Nem tudom elhinni hogy ennek az egésznek most vége szakad.
    Mindkettőtök blogjait olvasom/olvastam/olvasgatom. Az írásstílusotok egyszerűen lenyűgöző! Remélem indítotok új blogot együtt!
    Xoxo:~DD

    VálaszTörlés
  15. Meseszep! Es ez is eljött...Hihetetlen mennyire vartam azt,hogy végre az egesz törtenet elem táruljon,most megis egy resze az eletemnek elvesztette ertelmet..Mi lesz velem? Öröm es egyben fájdalom könnyek
    folynak le az arcomon mar most üres a szivem egyik része. a SINISTER beírta magat a szívembe es örökre ott marad. Olyan elmenyekben lehetett részem,amit soha nem gondoltam volna.Köszönöm mindannyiótoknak aki leforditotta,aki megteremtette,létrehozta ezt a Csodát,hogy könnyeket csalt a szemembe szinte minden alkalommal. Nagyon hianyozni fog <3 El sem hiszem ennyi volt,minta egy het leforgasa alatt értünk volna el egesz idáig. Millio fangörcsroham,millió papírzsebkendő es milliardnyi könny es rengeteg érzelem minden alkalommal. Volt,amikor elvesztem es azt hittem itt a veg,nincs tovabb vege. De minden jóra fordult es örülök,hogy itt maradtam nem adtam fel,mert egy ilyen csodalatos befejezés minden szenvedest,fajdalmat es könnyet megért! Hamarosan elkezdem ujra olvasni es minden egyes pillanatat atelem újra <3 Köszönöm!! Örökke halas leszek. <3 :")

    VálaszTörlés
  16. Huh....hol is kezdjem. Azt hiszem elsősorban ott kellene, hogy az összes létező blog közül, amit eddig életemben olvastam, ez az, ami a legkedvesebb a szívemnek. Már az elején, az első résznél megfogott az egész történet, és még most is alig tudom elhinni, hogy innentől nincs tovább.
    Mindig nehezen búcsúzom egy történettől, legyen az könyv vagy blog, ha belopta magát a szívembe, mert nem szabadna véget érnie sosem. Jelenleg küszködöm a könnyeimmel és úgy írok, mert annyira rossz, hogy vége, de közben meg boldog vagyok, mert egy megérdemelt befejezése lett ennek a történetnek. A sok fangörcs, a sok sírás és nevetés és azt sem fogom elfelejteni, mikor dühroham tört rám a vasútállomáson, mert azt hittem, hogy Harry meghalt. De nem adtam fel az olvasást, mert tudtam, hogy sosem lehet így vége. Ez a blog, amire azt tudom mondani, hogy megérdemli, a "kedvenc" elnevezést. Hálás vagyok Nektek, kik lehetővé tették nekem, hogy elolvashassam és együtt "utazhassak" ezzel a bloggal. A Sinister az a blog, amit sosem fogok elfelejteni.
    Nem tudom mit írhatnék még, egyszerűen csak kavarognak bennem most az érzelmek!
    Egy hatalmas köszönömmel búcsúzok most!! ♥

    VálaszTörlés
  17. Nem tudom hogy hol kezdjem:)
    Csodálatos volt.
    Nagyon köszönöm nektek hogy megírtátok/fordítottátok ezt a blogot:)
    Egy élmény volt olvasni:)
    Nevettem, izgultam, féltem. De leginkább sírtam. Ez volt a legelső olyan blog amin sírtam, és talán az utolsó is lesz.
    Természetesen mindenkinek ajánlani fogom aki eddig még nem olvasta:)
    Fáj hogy most el kell köszönnöm a blogtól. De sosem fogom elfelejteni.
    Imádlak titeket<3
    Sok sok köszönettel: Timii.

    VálaszTörlés
  18. Kedves Becca és Dreamy!
    Annyira hálás vagyok nektek, hogy olvashattam ezt a történetet :')
    Becca, te legalább olyan tehetséges vagy a fordításban, mint az írásban, remélem a jövőben is fogsz még fordítani az írás mellett, én biztosan imádnám és olvasnám! :)) A Sinister pedig egyszerűen elképesztően hihetetlenül fantasztikus volt, élmény volt olvasni, ahogy fordítottad! :)
    Szóval KÖSZÖNÖM mindkettőtöknek, Dreamy-nek, hogy megtalálta a történetet, és létrehozta a blogot, neked pedig, hogy ilyen kitartóan fordítottad :))
    Imádlak titeket <3
    Millió puszi és ölelés: Agirlintheworld

    VálaszTörlés
  19. Igen, igen, igen és igeen:DDD Annyira tudtam, hogy happy end lesz (na jó, igazából nem is:P ), de istenem, egyszerűen hihetetlen, hogy befejeződött a történet. Becca, az angol tudásod egyszerűen valami fenomenális. Annyira ügyes vagy, hogy azt leírni nem tudom. Kiemelkedően fordítasz, ha fele ennyire menne nekem az as you wish, már kiugranék a bőrömbőlxdddd. Oh istenem, annyira köszönöm, hogy lefordítottad nekünk, nagyon hálás vagyok érte <3 :* És persze Dreamynek is, hogy felfedezte ezt a hihetetlenül tökéletes történetet:333 Egy szó mint száz, mindkettőtöknek egy ÓRIÁSI FELÜLMÚLHATATLAN NAGY ÖLELÉÉÉS :333 :* <3 <3 <3
    Puszillak: Judit.xx

    VálaszTörlés
  20. Csodálatos vagy.Hihetlenűl imádtam ezt a történetet....És annyira büszke vagyok rád ,hogy a végül már egyedűl ,de megcsináltad....Tényleg :") Én tuti nem bírnám végig ...
    Egy istennő vagy ! A mi istennőnk!
    millió puszi
    ~B xx

    VálaszTörlés
  21. Huhh. Életem első kommentje egy blogban, pedig millió témában olvasgatok nap, mint nap. Egyszerűen csak még sosem éreztem, hogy írhatnékom támadna egy blogbejegyzéshez. Viszont. Becca, a Te sztorijaid voltak az elsők amiket fanfic témában olvastam el. Ebben az az igazán vicces, hogy nem is vagyok igazán 1D fan. Igazából semmilyen fan sem vagyok. De a jó történeteket nagy elánnal tudom falni a szereplők valóságától független. Amiért épp a te blogod kezdtem el olvasni, annak egészen egyszerű oka van, kíváncsi lettem az elmúlt időszakban, hogy mire ez a Larry Stylinson felhajtás. Sosem érdekel igazán az énkesek, színészek... magánélete. Az az övék. Aztán ahogy kóboroltam a neten, kezdtem remélni hogy a pletykáknak van valami valóságalapja. Ebben pedig a Te blogod (elsősorban a MTF) adott kezdőlökést, mert amit ott írsz, az még real is lehet. Az írásaid meg a neten lévő vidik kapcsán azt mondom, hogy legyen. De az, hogy mit gondolok most nem is annyira lényeges talán. Ami viszont az: Becca, zseniálisan írsz! Tegnap éjjel kezdtem el olvasni a MTF-et, mára befejezetem, ahogy a Tanítványt és a Sinistert (természetesen ennek kapcsán gratulálok minden fordítónak!) is. Az egész napom a blogjaid olvasásával telt :) Elképesztett, hogy mennyire magával tudott ragadni az, ahogyan leírtad mindezeket. Eleve egy elég érzelgős lány vagyok és sok minden van rám hatással érzelmileg. De ahogy a történetek alakítod.... Hát nem egyszer potyogtak a könnyeim (főleg a Sinister olvasásakor). Mert sokminden amit leírsz/tok, annyira valóságos, hogy az ember tényleg bele tudja magát élni. Mind félünk a mindent elsöprő szerelemtől, ami kiránthatja alólunk a talajt és mindent felforgat, amiben addig éltünk; mindenkit kínoz valahol mélyen a féltékenység; mind rettegünk attól, hogy elveszítjük akit szeretünk. De ami a legfontosabb szerintem: mind vágyunk arra a szerelemre, ami valóban eggyé tesz minket a társunkkal testileg és lelkileg is, és aki büszkén áll melletünk bárhol legyünk és aki miatt egy életre hálásak lehetünk a sorsnak. Ezek a sztorik, amikkel az elmúlt napban szembesültem nekem főleg ezt a reményt életették: hogy valahol a világban mindenkinek van valaki, aki a lelkünkbe szeret bele és ezt világgá akarja kürtölni. Csak győzzük kivárni és ne féljünk az akadályoktól, mert megéri megküzdeni velük. Szóval eme hosszúra nyúlt vélemény (vagy nem is tudom igazán mi...) után, csak annyit szeretnék mondani, hogy köszönöm, hogy szembesítettél/ek azzal, hogy kapjak a fejemhez és küzdjek azért, amiben hiszek és tudom is, hogy létező dolog, csak most akadályokba ütköztünk. (sajnos az elmúlt 3 hónapban magam is egy olyan kapcsolatban élek, ami több fájdalmat és könnyet okoz mint örömet, holott majd' 2 éve vagyunk együtt, de a távkapcsolat, ami az utóbbi hónapokban van eléggé felőröl. Amiatt is tudok sok ponton azonosulni a MTF sztorijával). De feladni az ilyet nem szabad. Szóval tényleg köszönöm az élményt és a reménysugarat, és nagyon sok sikert a további történetekehez, lelkesedve várom, hogy alakulnak a sztorik! És gratulálok, tényleg!!! :)
    xx Julcsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Julcsi!!

      nagyon szépen köszönöm a kommentedet, hihetetlenül megható, amit írtál. Tudod egy kezdő blogger nem is reméli, hogy valaha ilyen érzéseket válthat ki az olvasójából, mint amit itt most leírtál. A Sinister csak keresztgyerek, de ugyanúgy szerettem, mint a sajátjaimat. Az, hogy a MTF ennyire megfogott, és egy egész napot szántál a történeteimre az életedből, annyira szíven ütött, hogy arra nincs is szó. Hálás vagyok, amiért még abba is ennyi energiát tettél, hogy mindezt elmond nekem, és másoknak is.
      Kitartást kívánok neked, hidd el, a távkapcsolatot is túl lehet élni...régen évtizedeket töltöttek el így az emberek, de attól még leélték együtt az életüket. Ha szeretitek egymást, akkor manapság, mikor már ezer lehetőség van a kommunikációra, nem úgy mint pár száz éve, mikor évente két levél jött, biztos, hogy ki fogjátok bírni.
      Én nagyon szorítok <3<3
      Becca

      Törlés
  22. Hát egyszer mindennek vége...
    Hálás vagyok hogy lefordítottad/lefordítottátok.
    Nem szokásom a hosszú komi szoval csak annyit még hogy hiányozni fog:)
    <3

    VálaszTörlés
  23. Ez.. ez fantasztikus! *--*
    Megmondom őszintén, nem mondtam volna meg, hogy boldog vége lesz. De hál' Istennek tévedtem. Teljesen szerelmes lettem a történetbe, minden apró mondatába, szavába. Nagyon hiányozni fog! :(
    Nagyon halás vagyok, amiért lefordítottad/lefordítottátok. :')
    Köszönöm!! <3

    VálaszTörlés
  24. Sziasztok.
    Én egész pontosan 200 perce vagyok itt veletek. és nagyon tetszik a blogotok. meg kell h mondjam ez az első olyan blog, ami ilyen érzéseket váltott ki belőlem! és én többnyire nem vagyok ilyen nyálas picsa, de ez KURVA KIBASZOTT MEGA ATOM SZUPER JÓ LETT!!
    Nem tudom, hogy esetleg dilidokinak tanultok vagy valami hasonló esetleg ilyen kibaszott jó manipulátorok vagytok, de szerintem ezt kár lenne itt abbahagyni. Mert ha ez az oldal esetleg kiadásra kerül, vagy csak kinyomtatjátok, szívesen vennék belőle pár példánnyal. (Megjegyzem lementeni nem akarom, mert az már plágium, hiába nem használnám fel sehol, részleteiben sem, max a piszkos kis fantáziámban)
    Egy kis kötözködés képpen még hozzáfűzném, hogy nekem Louis jelleme kicsit félresikerült (de tökéletesen leírt engem, bármennyire is szeretnék erősnek mutatkozni).
    Két dolog fogott meg engem a blogotokban. És itt nem a történetre gondolok, vagy a szereplőkre, hanem a stílusra és a szex-jelenetekre! Zseniális. De nem akarom, hogy belefulladjatok a nyál tengerembe, szóval csak gratulálni szeretnék, és esetleg egyszer szívesen elbeszélgetnék veletek erről a történetről, ha van hozzá kedvetek.
    Szívből gratulálok, megérdemlitek az elért sikereket! Többször is szeretném látni a neveteket akár együtt, akár külön számíthattok rám rendszeres olvasóként. :)
    Máté :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:)

      Elkerülte a figyelmedet, hogy ez egy fordítás:)) Nagyon szívesen elbeszélgetek veled a történetről, és a blogról is, de ezt a sztorit csak fordítottam, nem saját kútfőből írtam.
      Ha van kedved, jelölj be facebookon, vagy írj e-mailt (becca.prior6@gmail.com)
      Vagy olvass bele a valamelyik blogomba, hátha az is tetszeni fog :))

      Várlak, és örülök, hogy tetszett a Sinister<3

      Becca

      Törlés
  25. Szia:) nemreg talaltam ra a blogra. Most olvastam vegig, ezert le vagyok meg sokkolva. De megprobalok nehany ertelmes mondatot kihuzni magambol.
    Imadtam a tortenetet, az elso betutol az utolsoig. Hihetetlen jol tudsz/tudtok angolul. Annyira szepen meg volt fogalmazva minden mondat. Lou es Harry beszelgetesei, a gondolataik, minden. Bele tudtam elni magam a tortenetbe. Koszonom az elmenyt ❤️

    VálaszTörlés
  26. Sziasztok itt is:) Először is nagy gratula a fordításhoz, szuper lett a magyarítás, nagyon kevés helyen fedeztem fel döccenést (a megforgatta a szemeit kifejezés engem mindig mosolyra késztetett, megjelent előttem az Ördögűző egyik jelenete, de igazából nem lényeges), igazán igényes és lelkes munka! Tényleg le a kalappal, tudom, mennyi meló fekszik ezekben (az ilyen színvonalú) a fordításokban. Hála nektek és köszönet, hogy a lehetőségekhez képest élvezhetővé tettétek a történetet.
    A sztoriról... az eleje (több mint a feléig) borzasztó, iszonyat rossz, látszik, hogy az írójának fogalma sincs a terápiáról, pszichológiáról, a pszichiátriáról, az ott zajló mechanizmusokról és a szakmai gyakorlatról, az orvos-beteg kapcsolatról, hogy mennyi idő, míg valaki annyi tapasztalatot gyűjt, hogy szaktekintély legyen, és ha már tekintély, akkor soha, de SOHA nem követne el olyan amatőr hibákat, mint Dr Tomlinson :DDD Bevallom, én egy időre abba is hagytam az olvasást, mert fanfiction ide, fiction oda, az ilyen blődségek elveszik a kedvemet az olvasástól.
    Ezen kívül arról sincs fogalma az írónak, hogy hogyan történik egy ítélethozatal, mi alapján ítélhetnek el valakit (7 ember erőszakos meggyilkolása olyan alapos nyomozást von maga után, hogy kizárt, hogy egy darab közvetett bizonyíték alapján ítéljenek el valakit)... egyszerűen hülyeség a sztori alapja, az egész szituáció, hogy egy fiút, akire rá sem tudnak bizonyítani semmit, elítéljenek, elmegyógyba zárjanak (2 évre??? 7 ember meggyilkolásáért? nooormális??)... ez egyszerűen lehetetlen.
    Nagyon sajnálom, mert néhány fejezet/történés utána annyival biztatóbb képet mutatott, látszott, hogy bizonyos részek jól mennek az írónak, de amint szakmai területre tévedt, totális csőd az egész. Az érzésekbe nem akarok belekötni, mert ez a fanfiction lényege, irreális vonzódás, ami mindent felülír... habár az én szememben (és 1000%, hogy a való életben sem) egy pszichiáter "szaktekintély" semmiképp nem feküdne le a páciensével első nap, soha, soha, soha, még akkor sem, ha azonnal vágyat érez iránta, mert inkább átadná egy kollégájának az esetet, minthogy érzelmileg belefolyjon. Ezért hülyeség a további is, hogy ő kezeli a szerelmét, mert ezeknek a kezeléseknek a lényege pont az, hogy független tudjon maradni a szakember. folyt.köv.

    VálaszTörlés
  27. Szóval oké, az orvos beleszeret a páciensébe: én megpróbáltam törölni az agyamból a sztori elejét, és leegyszerűsíteni erre az alapszitura a történetet, így sikerült továbbolvasnom :) A tárgyalás kivételével (szintén fogalma nem volt, miről szól, milyen egy valódi tárgyalás) a többi résszel nem volt nagy bajom, ez az igazságszérumos dolog érdekes volt (habár teljes ostobaság) és elég jól látható volt a két férfi érzelmi egymásra találása.
    A szex... hááát, ez is kicsit zavaros volt, én totál nem értettem Louis ilyetén behódolását, de ezt fogjuk rá teljes érzelmi káoszára (itt is üti ki a szakmai hitelét), illetve Harry erőszakos hozzáállása is teljesen felesleges volt (és nem is indokolt).
    Az olvasása közben a Szürke 50 jutott eszembe, aminek ugyan csak az első részét olvastam, de az is bőven elég volt hogy láthatóvá váljon számomra, mennyire dilettáns tud lenni valaki, és mennyire rossz történetet lehet írni, ha nem áldoz elég energiát az író arra, hogy utána nézzen bizonyos dolgoknak, amik miatt végül hiteles tud maradni még egy fanfic keretein belül is. Az a könyv is azon bukott el, hogy azt próbálta lenyomni a torkunkon, hogy a szerelem ereje minden sebet, minden lelki traumát, defektus képes begyógyítani, és hogy egy bántalmazó kapcsolat rendben van, ha elsöprő vágyként hivatkozunk rá. Nem, sajnos nem, ebben a formában meg főleg nem (mármint, hogy a szerelmem egyben a terapeutám is). Az erőszakos szex teljesen felesleges volt, mert a történet szerint Harry nem erőszakos jellem és ezt nem változtatja meg még a rendszeres igazság-szérum alkalmazása sem (oh, azt ne is említsem, hogy a szérum szervezetből való eltűnése után, a páciens nem emlékszik arra, ami történt vele, de arra sem, hogy mit akartak elhitetni vele, tehát ilyen módon nem lehet befolyásolni az ember emlékeit, főképp nem a személyiségét... lásd még randidrogok... a hipnózis segítségével talán előfordulhat ilyen merénylet, de azt sem szérumos befolyásoltság alatt)
    Szóval összességében nekem nem tetszett... annyira sajnálom, mert látszik, mennyire lelkesen fordítottátok, és hogy ti szerettétek. Mindegy, én ezt betudom a koromnak, a tapasztalatomnak, és hogy bizonyos dolgoktól képtelen vagyok elrugaszkodni... de számomra fontosak, ez van ;)

    VálaszTörlés
  28. Úristen visszajöttem ide "nosztalgiázni", hogy elolvassam újból, de tekintve, hogy mennyit bőgtem egyes részeken, inkább csak egy kommentet írok, mert nem visz rá a lélek.
    Talán majd egyszer...
    De így fél év után is annyira élénk az egész sztori, hogy elszorult a torkom mikor megnyitottam az oldalt...

    VálaszTörlés
  29. Szia!
    Díj nálam!
    www.babyimasociopath.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  30. Hűha...nem semmi történet!Az elején a kíváncsiság hajtott gondoltam kikapcsolódok. majd elszórakozok az olvasással.A 13 fejezet kisit elrettentet.Úgy éreztem ehhez gyáva vagyok.Átváltottam könnyedebb törcsire,de nem sokáig kötött le.Újra el kezdtem a Sinistert és nem bántam meg.Letehetetlen olvasmány.Felizgatott,meg rígatott,összetört végül meg mosolyogtatott.Telyessen a hatalma alá kerített.Köszönöm az élményt!

    VálaszTörlés
  31. Valami zseniális... Magával ragadott, a földbe döngölt, majd felemelt, és kielégítő elégedetlenéggel töltött el. Minden tiszteletem és hálám mind az íróknak és a fordítóknak egyaránt ezért a történetért.
    Radóczi Sándor

    VálaszTörlés
  32. Oh. ^^ Ha nem tegnap este találtam volna rá erre a csodás blogra,akkor talán még most sem lennék Larrys... Soha,egy percet sem gondoltam azt,hogy Larry létezhet, de valamiért most a blog miatt kezdtem hinni benne. Nincsenek szavak erre. Nagyon köszöböm,hogy részese lehettem a történetnek. én imádtam. Benézek a többi blogodba is és persze Dreamy Girl és Samantha Smith blogjait is megnézem.:)

    VálaszTörlés
  33. Heló!Bocsi,hogy úgymond itt "reklámozom" a blogom,de pls... Hogyha látod ezt az üzit,akkor kérlek híreszteled nekem?:S Mert nem akarom a nevemmel híresztelni (azaz az igazival),és ennek a blognevemnek nincs saját oldala,csak ez itt pedig nem tudom hogy.Már sokat vártam,hogy majd lesznek olvasók,de nem és ez nagyon zavar,mert már írok történetet,és a Larrys is készül,de azt addig nem akarom elkezdeni,amíg nincsenek olvasóim,mert tudod,hogy mindenki milyen komment függő.:) Kérlek ha tudsz,segíts!:* Előre köszönöm!Ha pedig nem,akkor természetesen megértem.

    VálaszTörlés
  34. Nagyon köszönöm+ Csodálatos élmény volt!

    VálaszTörlés
  35. Nem olvastam újra áhh dehogy így 4 és fél év után is ugyanúgy gyomros ahogy anno. Kellett ez a lelkemnek. Sinister Always in my heart! 💕

    VálaszTörlés
  36. Nos, már egyszer olvastam a történetet, akkor faltam a sorokat és nagyon tetszett. Újra elolvasva még mindig csak ezt tudom mondani. Remek kis történet, szerencsések vagyunk, hogy magyar fordításban olvashattuk.

    VálaszTörlés
  37. Az elmúlt hat órámat azzal töltöttem, hogy ezt a fanfictiont elolvastam. Örültem mikor megtaláltam végre egy jó történetet, igényesen, nagyon jól lefordítva. Hiányzott már ez a fajta fanfiction, annyira régen olvastam ennyire jót. És ha esetleg valamelyikőtök erre téved, nagyon köszönöm, hogy lefordítottátok és felraktátok ezt a történetet nekünk! Ha angolul olvastam volna nem is értettem volna, néha még magyarul sem tudtam mi van, mert egészen az utolsó pillanatig fogva tartott minket az írónő. Egy hullámvasút volt ez a történet, de szerintem most bezuhant a top 5-be nálam. Biztosan újra fogom olvasni, fenomenális volt ez a hat óra. Még egyszer köszi, hogy fordítottátok xx lly

    VálaszTörlés