2014. november 22., szombat

37.fejezet




Nem eszik, és nem is iszik, még akkor sem, mikor úgy érzi, a szája olyan száraz, mint a sivatag. Olthatatlan szomjúság fészkel a torkában, de ő továbbra is ellenáll, mintha így büntethetné magát.

„Hogy hagyhattad, hogy ezt tegye? Te voltál a pszichiátere – a szerelme – neked kellett volna megóvnod ezektől a dolgoktól!”


Órákon át, egészen a végletekig kínozza magát, bejárva a lelkifurdalás és önutálat összes bugyrát. Mert tudja, hogy ezt kell tennie, de azt is, hogy ez helytelen. 


----

A kanapén ül, hallgatva a fülsiketítő csendet, amit csak elfúló lélegzetvételei, és a zokogása törnek meg, mikor ráeszmél, hogy valamit tennie kell.
A rettegés még mindig ott van vele, úgy üli meg a gyomrát, mint egy ólomgolyó, mikor nehézkesen a telefonért nyúl, és tárcsázza a számot, amit csak egyszer hívott életében.

Vesz egy reszkető lélegzetet, mikor a csörgést megszakítja egy vidám „hello”.
-Gemma...

----

Mikor végre kinyitja az ajtót, hogy elmenekülhessen az emlékei elől, a szerelme emléke elől, szembetalálja magát az egyik szomszéddal. Louis megtorpan, de megviselt, összetört látványa elég az idős, sokat tapasztalt asszonynak, hogy elmélyüljenek a ráncai.

-Louis! – A hangja halk, és a férfi megfeszül, próbál mindent magába zárni. – A tegnap este miatt jöttem… Hallottam a szirénákat, és előtte a lövést. Aggódtam magáért! –suttogja a nő.
Louis torkot köszörül, de az alsó ajka reszket. Gyorsan bólint, mert fél kinyitni a száját.
- A fiatalember, aki önnel él, ugye? – Az öreg hölgy szünetet tart, és tanulmányozza a férfi merev vonásait. Csak feltételezheti, hogy igaza van. – Láttam őt tegnap, olyan négy körül a teraszon, mikor locsoltam a virágokat. Kidobott valamit az utcára egy dobozból. Sírt, én pedig kíváncsi lettem, ezért nem sokkal később lementem, hogy megnézzem mi volt az. – A hangja szomorúan elhalkul. Louis egész teste lángol, képtelen elviselni hogy bárki is a közelében legyen.

- Töltények voltak, Louis. Én nem… nem tudhatom, hogy miért. De remélem, minden rendben van. Csak gondoltam, tudni szeretné…
Louisnak minden erejére szüksége van, hogy legalább kurtán bólintani tudjon a nőnek, mielőtt ott találja magát az előszobában összeesve, ahogy a felismerés pofon vágja. Felsikolt, és a saját arcát marja, ahogy a szíve újra és újra darabokra törik a mellkasában.

A szerelme, a kicsikéje, kidobta a felesleges töltényeket, mert tudta, hogy Louis meg fogja próbálni követni a halálba.
Nem akarta, hogy Louis kárt tegyen magában, miután ő elment.

----

Mikor Zayn ajtaja kinyílik, Louis szinte rázuhan, az ingébe markol, és megtörten zokog a mellkasába.

- Elment, Zayn! Igazam volt, de ő nem--- a hangja elfúl a sírástól. Zayn óvón átöleli, és behúzza az előszobába.
Valahol, a tudata legmélyén Louis hálát érez Zayn iránt. Ő azaz ember, aki képes csendben vigasztalni a megtört szívet, akinek nincs szüksége szavakra, csak empátiára.

Louis már könnyebb lett pár kilóval, mióta megérdemelt éhségsztrájkját folytatja, és óránként jön rá a rosszullét, emlékeztetve őt arra, hogy a szervezetének ételre is italra lenne szüksége.
Zayn felajánl neki egy forró levest, vizet, vagy bármi mást, de Louis azt hazudja, nincs étvágya. Zayn tudja, hogy nem erőszakoskodhat vele, most nem. Mikor a bőre papírvékony és szinte hámlik.

---

Ezen az estén, mikor Louis bemegy a barátja fürdőszobájába, hogy ismét eltompítsa az érzékeit egy bőrolvasztó fürdővel, leveszi steril szagú ruháit, és magára nyitja a forróvizet.
Próbálja elkerülni a tükörképét, egy pillanatra mégis elidőz a pillantása, és az idegen arcot bámulja a tükörben.

A bőre hamuszürke, a szemei alatt sötét, nehéz táskák, a tekintete üveges. Szinte felismerhetetlen, és ez jobban megijeszti, mint valaha is gondolta volna.
Egy nap nélküle, és máris csak egy üres porhüvely.

Ahogy a gőz kezdi elhomályosítani a képet, nem tud nem gondolni arra, mennyi időnek kell eltelnie, mielőtt már nem lesz aki visszanéz rá a tükörből. Még ez az idegen sem.


.

17 megjegyzés:

  1. Nem tudok mit mondani. Végtelenül szomorú egyedi merengős de már kíváncsi vagyok a végére. Louis túllép? Vagy megöli magát? Esetleg örökre ilyen marad? :3 imádom. Első lettem:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még nagyon sok minden fog történni, nem várt, izgalmas fordulatokkal, hihetetlen feszültségekkel....
      Kihagyhatatlan. Igen, első lettél:))

      Puszillak,Tami!

      becca

      Törlés
  2. Miért halt meg Harry? Miért? :( Fel nem tudom fogni...olyan..üres a szívem.
    Apropó, eddig én még nem kommenteltem itt, de szeretném, ha tudnád, hogy imádom, ahogy fordítasz. A tanítványt szintén olvasom, bár az ugye sajátod. Mindkettő blog az első helyen van nálam és csak köszönetet szeretnék mondani e két blogért. Megmentőim egy hosszú nap után.

    De jaaj..Harry miért ment el? :""(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Réka!

      Nagyon köszönöm, hogy írtál, és hihetetlenül jól esik a dicséreted. Nincs mit megköszönni, nekem ez a hobbim, és boldoggá tesz, ha szeretitek.

      Máskor is írj, ha van időd, nekem ez nagyon sokat jelent. KÖSZÖNÖM! Becca

      Törlés
  3. Nem hiszem el! Nem találok szavakat! Sírok.:(
    Miért, Harry?
    Louis kérlek ne hagyd el magad! Ááá nem bírom! Ez olyan szomorú... :'(

    Köszönöm ezt a részt is!

    xx. RJ

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit, és sajnálom, hogy ilyen gyötrelmesek a részek, de minden értelmet nyer majd, és lesznek még váratlan dolgok, amikor csak kapkodjuk a fejünket.

      Köszi a kommentet! <3 Becca

      Törlés
  4. Remegve es könnyes szemmel értem a végére,megmagyarazhatatlan miért Harry,miért? Annyira sajnálom Louist! Köszönöm,hogy megosztottad velünk is ezt az élményt, amit mar te is átéltél és en is mindwn egyes résznel átélek valamit,valami mást,ami megmagyarazhatatlanul hat rám nagyon kiváncsi vagyok mi lesz,hogyan törtennek ez utan a dolgok...Legalább Zayn ott van vele es segiteni fog neki mindenben... Mindegyek rész utan katarzis...fogalmam sincs mi lesz ha majd az utolsó resz is felkerül, mit fog kivaltani belőlem, ha az egesz történetet magam előtt fogom látni. Izgatottan varom azt a pillanatot..Biztos vagyok benne,hogy bármennyire is fáj összetört a szivem es könnyes szemmel irom a sorokat érzem,hogy ezt a törtenetet ujra es ujra fogom olvasni. Köszönjük Becca. Halas vagyok! <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tündim! :)

      Ez a blog, aminek olyan sajátságos, egyedi hangulata van,,,,valami megmagyarázhatatlan ködszerű dolog, ami magába szippant, ha olvasom, még századszor is... Nagyon sok energiát fektettem bele, hogy legalább részben át tudjam hozni ezt a magyar fordításba, és mikor ilyeneket írtok, akkor mindig picit megnyugszom, hogy nem baltáztam el teljesen, bár szerintem képtelenség visszaadni az eredetit...

      Minden szavad melengeti a szívem. Köszönöm!! <3<3 B.

      Törlés
  5. Jézusom! Ezen a pár percen is besírtam! :'( Szegény Lou. De tudom:Édes a bosszú! ,így várok,mi lesz a vége...
    xxCoolGirls

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, édes a bosszú, és van isteni igazságszolgáltatás.... Legalábbis higgyünk benne!!!

      Kell, hogy legyen....

      Már nem sok van hátra, közeledünk a végső izgalmakhoz. Kitartás!!

      Puszi: Becca

      Törlés
  6. Üres a szívem, és nincsenek szavak............. Miért?
    Szegény Louis!! :/ No comment!!!!!!!! xxxx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is belehalok mindahányszor elolvasom....
      :(( De lesz még miért izgulnunk, nem is kevés...

      Puszi. Becca

      Törlés
  7. Megszalad a szívem....:( Ez olyan gyönyörű ...
    Istennő vagy
    ~B xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem vagyok, de örülök, hogy tetszett. MI van veled, te ágról szakadt??? Hazamentél már??

      Puszillak: Becca

      Törlés
  8. Annyira szörnyű,hogy Harry nincs többé...Igazából én még teljesen fel sem tudtam fogni..Na mindegy is..
    Tudom,hogy azért még kicsit messze van,de tényleg nagyon kíváncsi vagyok,hogy mit fog kapni az a két szemétláda..és,hogy a mi drága egyetlen Lounkal mi fog történni...
    Csodálatosak vagytok lányok!:* Nagyon nagyon köszönöm,hogy neki áltatok ennek a blognak is..még úgy is,hogy alig van szabadidőtök..És ha van is azt arra fordítjátok,hogy minket tegyetek boldoggá..Nagyon KÖSZÖNÖM/KÖSZÖNJÜK! <33

    UI.:Becca drága! Áruld el nekem ha olyan szar az angolod akkor még is,hogyan tudod ilyen tökéletesen lefordítani??:'DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Petra!

      Annyi, de annyi minden van még hátra , olyan izgalmas részek jönnek, hogy ihajjj...

      Sajnos igen, a nap csak 24 órából áll....és az semmire nem elég... :(( De igyekszünk.

      Hááát az úgy van, hogy top szótár (ha lehet akkor három ablakban:P) , szinonima szótár, és agyalás ezerrel... Így készül a Sinister. :)))

      <3 B.

      Törlés
  9. Tudim hogy már régi.. de nem tudim tovább olvasni. Annyi érzelem zúdul rám hogy alig kapok levegőt..

    VálaszTörlés